TRÄNING

Då var det äntligen dags!
Jag har blivit så inspirerad av alla människor runt omkring mig, som tränar och lever ett sunt och bra liv. Så nu är det äntligen dags för mig att börja stärka upp min kropp igen efter graviditeten.
Saken är den att jag tyvärr blivit bekväm i min mammaroll och därför inte tränat ett endaste dugg sedan den dagen jag födde ut våran son. (enbart traskat runt med barnvagnen, men det räknas inte). Men idag så lyckades min kära sambo Micke få mig att träna tillsammans med honom, att äntligen sätta igång. (han själv har sedan Dylans ankomst lyckats gå ner mycket i vikt samt börjat springa för fullt).
För min egen del handlar det inte om att jag vill/behöver gå ner i vikt (då Dylan lyckats suga ur mig totalt, till ynka 45kg) så är det att bygga upp mina muskler som är prioritet nummer ett just nu.
Ska bli spännande att se hur snabbt man ser resultat- Troligtvis relativt snabbt om jag verkligen går in för det.
 
Rotade bland bilderna på datorn nu på kvällskvisten, och se vad jag fann! Tänk att Dylan var så liten och hade SÅ stora händer. Tänkte även meddela att vi ska ta tag i bloggandet igen, så kommer komma inlägg tätare än vad det varit nu under en period.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt att du börjat ta tag i träningen, det är ju SÅ SKÖNT när man har kommit igång på riktigt.. Jag saknar också att få känna mig stark ;) Och roligt att ni ska börja blogga mer, så härligt att få läsa om vad ni har för er där hemma. Pussa Dylan från mig!

Svar: ja, de känns jätte skönt:) Vi ska blogga mer så att ni ser hur vi har det här hemma också. Dylan pussar och kramar tillbaka till sin faster och Daniel som han saknar.
schabelcase.blogg.se

2013-09-13 @ 04:14:29
URL: http://denguefeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0