vilken kväll

ojoj vad klockan hunnit bli mycket, tiden har bara rusat iväg. Finns dock en anledning till att jag fortfarande är vaken, har fått en ny "leksak". En helt fantastisk sådan, kom med posten idag, min nya mobiltelefon (en Samsung galaxy s4).
Måste erkänna att den är galet, superbra. Är imponerande hur tekniken går framåt, om man jämför med min förra telefon som fått gå i pension idag. Ändå vad min "gamla" telefon inte speciellt gammal (är en iphone 4). Så tekniken har verkligen inte stått still, utan rusat fram.
Så denna "kväll/natt" har jag umgåts med min nya lilla vän, medan Dylan sovit som en stock brevid mig. Pappa micke då? jo han är fortfarande vaken han också, han har nördat in sig i klipp och intervjuer på våran Ipad. Man hör honom skratta hysteriskt titt som tätt, för att andra sekunden sitta där och stirra alldeles knäpptyst.
Denna kvälls mänskliga gemenskap och umgänge har kanske inte varit något att skryta med, men vi har åtminståne sagt något ord till varandra. Kan lugna er med att detta beteende inte tillhör våran vardag. Nu får det bli sovdags, känner hur ögonen börjar anta en kvadratisk form av allt skärmstirrande.

Kommentarer
Postat av: Farmor Agneta

Det är du värd Sarah! Är det något jag saknar i huset extra mycket så är det nog Mickes smittsamma skratt när han tittar på film<3.

Svar: Tack <3 en film tillsammans med micke är tusen gånger roligare, än att se den själv.älskar hans smittsamma skratt. För det är som du skriver, smittsamt ;)
schabelcase.blogg.se

2013-11-08 @ 07:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0