Den stora tvättardagen

En grå dag som denna passar utmärkt till att tvätta allt som kan tänkas behöva tvättas. Kanske inte den roligaste sysslan här på denna jord. Men väl behövlig. Så för tillfället sover både Dylan och Dregen och pappa Micke har kommit hem från tvättstugan där han har tvättar för fullt hela långa dagen.

För min egen del, så har jag diska och börja planera julklappar. Gillar att vara ute i god tid. Blir lätt så stressigt annars. Så genom bra planering så slipper jag stressen som jag verkligen inte gillar.
På något underligt vis så brukar jag nästan aldrig känna mig speciellt stressad över något här i livet, allt brukar falla på sin plats i lagom takt ändå. Eller kanske är det så att jag till naturen är en "seg" varelse som sällan stressar upp mig i onödan. 
Kanske har jag varit en sengångare eller möjligen en långsam panda som käkat bambu i mitt liv innan detta. Med tanke på min sega och oftast icke stressade personlighet.





Kommentarer
Postat av: Farmor Agneta

Åh! Va jag har saknat dina fina illustrationer:) och beträffande din personlighet så är den helt fantastisk så fortsätt att vara den du är<3

Svar: Tack så mycket <3 det värmer.
Ska börja med dem igen, känns som att jag har tid för det igen ;)
schabelcase.blogg.se

2013-11-07 @ 06:01:43
Postat av: Camilla

Får hålla med mamma på alla punkter. Jag avundas din stresstålighet :). Hälsa grabbarna från faster/syster!

Svar: De hälsar tillbaka! Vi saknar er alla! <3
schabelcase.blogg.se

2013-11-07 @ 21:23:07
URL: http://vardagslycklig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0