Nu händer de grejer:)

Micke här. Nu börjar de hända grejer, den senaste timmen har Sarah fått stark strålande smärta ner i ljumskarna, hon har haft lite så i flera veckor men inget som detta, nu kommer de säker 10-15 gånger i kvarten, och ibland så gör dom så ont att hon måste lägga sig ner på golvet. Efter en Google-session och samtal till syster Camilla så har vi kommit fram till att de måste bero på att bebis trycks neråt så de påverkar nerver och muskler. Men att de händer så ofta och att de gör så ont kanske betyder att nått är på G:) man kan ju alltid hoppas iaf:D




Kommentarer
Postat av: Madde

Spännande!!! :D Ät lite chili, åk i lite gupp och sen har jag läst att många kvinnor garanterar att vattnet går om man sätter på sina finaste trosor.. Värt att testa ;)

Svar: Haha känner du någon som har en studsmatta? Sarah säger att hon inte har några fintrosor:D men tack för tipset
schabelcase.blogg.se

2013-03-07 @ 15:51:48
Postat av: Camilla

Haha.. Det där med fintrosor har jag aldrig hört. Sarah, jag äger inte heller några fintrosor, och mitt vatten gick ju ändå ;)

Svar: Nu har jag även prövat lakrits. :) Madde köpte en påse åt mig. Hehe, så nu får vi hoppas att det sättet igång :)
schabelcase.blogg.se

2013-03-07 @ 16:24:48
URL: http://vardagslycklig.blogg.se
Postat av: Fanny

Jihoooooo

Svar: Så nästa gång du kommer upp har du titeln moster Fanny! <3
schabelcase.blogg.se

2013-03-07 @ 19:13:28
URL: http://pintet.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0