MVC besök på ingång

Var mysigt och intressant igår kväll på produkt och sminkprovningen för Mary Kay med mor min som sällskap. Men himmel vad otroligt mycket olika produkter det finns, rena djungeln för en "icke insatt" som mig :)

Micke var undertiden hemma hos sina föräldrar för att bland annat träffa det lilla nya tillskottet Debbie som han nyss blivit morbror till. (Även jag hann träffa henne och gosa lite efter att jag var klar på "sminkningen") hon är så bedårande!
Hade tydligen utövats och tränats på blöjbyten under kvällen också. Och som det lät, så hade blivande pappa Micke klarat det galant och även lärt sig några fina nya knep och tips. :)
Klockan 13:15 blir det besök på MVC för rutinkontroll, men just nu sitter vi och dricker en god kopp te och väntar på att M skall komma hem igen. Mannen i huset är och utsmyckar sin kropp med vacker konst igen ;)
Kommer säkerligen upp en bild när den läkt något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0