Full rulle!

Vill väl inte direkt påstå att varken jag eller Dregen uträttat några stordåd idag. Men har haft full upp hela dagen ändå.
Vi började med att gå upp klockan 07:00 för att hinna till min MVC tid klockan 08:00. Även "husse Micke" släpade sig upp och in i duschen för att piggna till. Fast för första gången sen vi skrev in oss på MVC kunde han inte följa, eftersom han skulle på sin första skoldag på en utbildning han precis börjat som startade 08:30 i morse. Måste ändå säga att han varit extremt duktig på att följa mig till MVC, med tanke på att han bara missat denna enda gång. Känns så bra att ha med honom vid min sida på besöken. Kärlek till dig! <3
Trots min andra hälfts frånvaro, så gick besöket bra. Allt var bra som sist, hade dock inte ökat i vikt (men har hört att det är vanligt att man inte gör det på slutspurten av graviditeten). Så står kvar på mina 8 kg än så länge. Men magen hade VÄXT! Från 31 till 31,5. Så bebis verkar trivas och må bra där inne. Tack och lov.

Senare så hämtade vi M på skolan (som nu hade lunchrast i en timme). När han sedan återvände till skolan har Dregen och jag hunnit med att tvätta två maskiner med smuttstvätt (välbehövligt må jag säga) samt tagit två promenader och bokat tvättstugan för ännu mera tvätt även i morgon.

Måste berätta att vi fått en otroligt fin handgjord vagga av min mormor och morfar. Tillverkad av en duktig snickare här i Dalarna. Är så tacksam för allt vi fått av nära och kära. Ni förstår nog inte hur mycket ni hjälp oss. Tack! <3

Har för övrigt upptäckt att Dregen fått en ny favoritleksak, en kesoburk. För tillfället sover han bredvid den i sin lilla korg. Ser verkligen hans djupa kärlek till denna lilla plastburk. Underligt, men vackert ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0