Bilderna kommer!

Sitter nerkrupen i soffan med min lilla pälsboll Dregen som sällskap. Väntar på husse som kommer hem en sväng på lunch nu alldeles strax. Blir grönsaksbiffar med couscous och coleslaw till lunch. Yummy! :)
Har utlovat bilder på bebismage idag och de kommer, det lovar jag. Men tyvärr inte för en senare ikväll. Blir att M får agera fotograf när jag kommer hem ikväll, ska nämligen iväg och bli "ompysslad". Det vill säga få bli sminkad av en tjej som jobbar med produkter från sminkmärket Mary Kay. Hon behöver testa och träna med olika produkter och då ska jag agera "försökskanin/testhud". Ska bli mysig att bli ompysslad i alla fall och sedan efter det, då kommer bilderna. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0