Studenten!

Grattis världens bästa lilla-syster/faster till studenten! Hurra hurra hurra!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilka bra bilder du tog Micke!! Och vilken fin header ni fått på bloggen, läser alltid via bloglovin annars så jag har inte sett den. Jättefin bild på er :). Jag måste byta ut min också, den börjar nästan bli antik. Du får hjälpa mig att ta en ny på mig och ungarna när vi kommer ;)

Svar: Tack så mycket:) jag kan absolut hjälpa dig med en ny bild, även om du och J är minns lika duktiga fotografer som mig.
schabelcase.blogg.se

2013-06-03 @ 21:20:31
URL: http://vardagslycklig.blogg.se
Postat av: Faster Madde

Tack så mycket bästa ni!

Svar: <3
schabelcase.blogg.se

2013-06-04 @ 09:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0