Mysigt sovsällskap

Dagarna bara flyger iväg. I morgon ska Dylan iväg för sin 3 månaderskontroll och även få sin första vaccinspruta.
Ska bli spännande att se hur mycket han ökat i vikt och längd. Sprutan blir väl mindre kul att behöva ge honom, mestadels för att jag misstänker att han kommer börja storgråta för han är för liten för att förstå varför det gör ont.
Tur att jag ändå är ganska "härdad" av att se honom bli stucken med nålar, då han under sin första levnadsvecka fick närmare 20 stick för att lämna blod.
Men innan den stora dagen i morgon, så behövs lite sömn. Så nu ligger vi här på rad, pappa Micke, Dregen, mamma Sarah och Dylan. När jag nyss kom in i sovrummet efter att besökt toaletten för tandbortstning, så trodde jag knappt att jag skulle få plats sängen då mina tre grabbar låg där på rad och fyllde upp all plats. Micke föreslog då att jag kunde inta Dregens vanliga sovplats, det vill säga nere vid fötterna. Tack och lov så flyttade Dregen på sig från min huvudkudde, så jag slapp sova med Mickes fötter som närmsta granne. Misstänker att jag inte hade fått speciellt mycket sömn då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0