Mina första avtryck

Igår blev det äntligen av! Har faktiskt i flera veckor tänkt att jag ska måla på Dylans fötter och händer, för att sedan göra avtryck av dessa på papper. (För att spara ett minne för framtiden, eftersom man glömmer så snabbt)
Har fått en bok av mina föräldrar som heter "första boken om mig". I denna bok som är avsedd för Dylan fanns en sida avsedd för just fotavtryck och handavtryck, så nu finns det bevarat i denna fina bok.
Men att genomföra detta som kan anses som en relativt enkelt moment, var inte det lättaste. För de som känner Dylan vet att han är en väldigt "rörlig" pojke. Han sparkar, trampar, fladdrar och flaxar för fullt med sina båda fötter och händer. Vilket kan resultera i färg på allt och alla, och inga avtryck på papper som planerat.
Trots detta, så lyckades jag få färg på dylans hand och fot och tryckte dessa i boken innan Dylan hann knipa ihop både fötter och händer och flaxa till allt för mycket.
Resultatet blev halvbra, då han ändå inte var helt stilla. Men vet ni vad, det gör faktiskt inget. Det kommer snarare enbart påminna min om hur busig och "aktiv" han var som bebis.


Kommentarer
Postat av: Farmor Agneta

Bra jobbat Sarah och Dylan:-)

2013-06-28 @ 13:38:30
Postat av: Fanny

Vad fint det vart!!! :) saknar er!!<3

2013-06-28 @ 15:22:52
URL: http://pintet.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0