Jul. 09, 2013

I förrgår åt Dylan en tredjedels mosad banan! Vilken aptit den killen har, för att vara första gången man fick smaka så pass mycket.

Igår hade våran lilla familj en mysig stund vid vattnet. Vi packade ihop mat, hund och barn för att sedan ta bilen ner till vattnet där vi åt gott och matade en anka med hennes tre små ungar.
Är så himla skönt att komma ut i finvädret tillsammans, detta är en stor anledning till att jag vill flytta till ett hus snarast! Både Micke och jag har vuxit upp i hus med stor gård och är därför vana det livet. Man känner sig så instäng i en lägenhet, även om våra faktiskt är ganska stor.
Senare samma dag bjöds det på middag hos Mickes föräldrar.

Idag har pappan i våra familj varit på jobbet, då passade jag och Dylan på att åka till en vän till mig och hennes underbara 9 månaderspojk Wilhelm. Bjöds på både mat och god fika. Sedan bar det av vidare till mina föräldrar, där vi har prövat Dylans nya vrålåk. En barnvagn som Dylans mormor & morfar köpt åt honom, som han kan ha när han är på besök hos dem.
Till min förvåning uppskattade han den riktigt mycket, (han som tyvärr är en tillfällig barnvagnshatare). Kanske har han vuxit ur detta trotsande? :) peppar, peppar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0