I brist på annat, denna fredagskväll.

Fyra jobb jag haft/har:
1. Butiksbiträde i inredningsbutik
2. Kassapersonal i restaurang
3. Köksbiträde i kök
4. Mamma till Dylan (bästa jobbet på denna planet)

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Law abiding citizen
2. Django unchained
3. Rocknrolla
4. Twelve monkeys

Fyra ställen jag bott i:
1. Mora
2. Orsa
3. Leksand
4. Insjön

Fyra tv-serier jag gillar:
1. Breaking bad
2. The walking dead
3. Vikings
4. The killing
+
5. Sons of Anarchy

Fyra ställen jag varit på semester:
1. Rhodos
2. Italien
3. England
4. Danmark

Fyra hemsidor jag besöker varje dag:
1. Blogg.se
2. Netflix.com
3. Blocket.se
4. Tradera.se

Fyra favoriträtter:
1. Hemmagjorda veggpiroger
2. Lasagne
3. Dumplings med ris & soja
4. Vårrullar och grillade champinjoner

Fyra skolor jag gått på:
1. Digerbergetskolan (grundskola 1-6)
2. Orsaskolan (högstadieskola)
3. S:t Mikaelskolan (gymnasium)
4. Sätergläntan (folkhögskola)

Fyra saker i mitt hem:
1. En schäslong
2. En kamera med flera objektiv
3. En Vagga till bebis Dylan
4. Tusen inredningsprylar som mest samlar damm och är i vägen

Fyra platser jag gärna varit just nu:
1. Hemma i sängen
2. På Rhodos
3. Med min familj
4. Japan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0