Hallonplockardag!

Plockat en hel del hallon idag, som senare avnjöts tillsammans med vaniljglass och blåbär.
Misstänker att jag nu matchade bilen jag åker runt i nu. M påstår att det ser ut som en bärplockares bil. Måste faktiskt hålla med om detta. Haha

Måste även tillägga att jag är lika röd på kroppen som hallonen. När jag var ute i finvädret hela dagen, så tänkte jag inte på solens starka strålar. Bebis Dylan åkte runt i sin barnvagn (som han även tog sig en tupplur i). Där var han väl skyddad mot strålarna. Dessutom var han insmord med solskyddsfaktor.
Inbillade mig att solen inte skulle bränna mitt bleka kött denna enda dag, men ack vad jag bedrog mig. Innan var jag så blek att man kunnat tro att jag bott under en sten i skogen i si sådär 24 år. Men nu är jag röd som en nykokt kräfta eller en hög välmogna hallon. Ingen vacker syn må jag säga.
Tack och lov att det inte är permanent ;) då är jag hellre mitt bleka bländande jag, än ett rött stoppljus. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0