4 månadersdagen

Idag fyller Dylan 4 månader!
För tillfället ligger grabben inne i sovrummet och tar sig en tupplur, en välbehövlig sådan för att dagarna ska vara fyllda av en glad kille med massor av leenden.
Det senaste i hans utveckling är just detta, att han blivit väldigt generös med sina leenden. Oftast så fort han får ögonkontakt med folk. Som föräldrar blir vi så glada när man ser hur han ler med hela sitt lilla ansikte och att se en bebis glad smittar verkligen av sig. Man kan inte låta bli att le själv heller.
Annars flyter dagarna på väldigt bra och jag känner att Dylan är lättare än någonsin att vara med. Beror väl på att han är lyckligare nu när han upptäcker världen runt omkring sig mer och mer.
Pappa Micke är dagen till ära ledig och är på affären för att inhandla mat. Han ska överraska med en god middag (vet ej vad än) och film ikväll.

Apropå något hela annat, så är det dags för mig/oss att ta tag i att börja fixa i Dylans barnrum. Har några idéer hur jag ska inreda det. Han har än så länge ingen större användning av sitt rum, vilket är bra. För då har jag tid på mig att fixa och dona där inne, så det blir riktigt mysigt och rolig att vara där inne. Har till och med varit iväg och fyndat en otroligt fin säng med mycket potential på en antikaffär.
Måste tillägga att denna säng är till för framtida bruk. Han ska få sova i en spjälsäng tiden innan dess. Men detta ger mig även tid att hinna renovera upp detta kap som jag inbillar mig att kommer bli väldigt fin när den väl är klar.


Kommentarer
Postat av: Agneta

Gounge, grattis önskar farmor<3.

2013-07-18 @ 15:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0