Uppdatering 01-01-13

Tiden bara rusar iväg! Vi har hunnit fira jul tre gånger och även hunnit med ett nyår!
Första julaftonsfirandet ägde rum den 23:e december, hemma hos Mickes föräldrar. Suveränt god mat och mysig klapputdelning tillsammans med M's föräldrar, syster, farmor och mormor. Sedan bar det av till mina föräldrar i Orsa, för julaftonsfirande nummer två, som ägde rum den 24:e december. Där njöt vi återigen av ett suveränt gott julbord och en mysig klapputdelning. Denna gång tillsammans med mina föräldrar, mina två systrar, systrarnas pojkvänner samt mormor och morfar.

Åh vad jag älskar att fira jul, speciellt den biten att man får träffa alla man tycker om och att äta gott ihop. Är så otroligt mysigt med alla människor, smaker och dofter. :)

Mellandagarna bara flög förbi och storasyster Fanny återvände till Göteborg lika snabbt som hon kom upp (kändes det som åtminstone). Och helt plötsligt var det fredag och dags att bila ner till stockholm tillsammans med älsklingen, svärmor och min svägerska Madeleine. Nu var det dags att bo på mysigt hotell och fira jul för tredje gången hemma hos Mickes storasyster och hennes underbara familj :)
Vi inledde med en klapputdelning och åt ute på en indisk restaurang dagen efter. Var för övrigt första gången både jag och gubben min prövat äta indiskt och det är en sak vi definitivt kommer att göra om! ;) hur gott som helst.
Även där flög tiden bara iväg.

Kan inte annat än tacka alla för en underbar jul och även ett mysigt nyår, som tillbringades i Orsa. Vad skulle man göra utan sina underbara familjer? Är så tacksam att vi har er och att ni är så omtänksamma! :)

Blir även en sväng ner till Göteborg nu i helgen, för att hälsa på storasyster Fanny. Har inte blivit av att vi åkt ner dit något sedan hon flyttade dit, så ska bli kul att se hur hon har det där nere.

För övrigt mår både jag, bebis i magen och snart blivande pappan Micke strålande bra! Även våran "håriga" son Dregen mår utmärkt. Kan inte tro annat i varje fall, när han ligger på vardagsrumsmattan, rullar runt och gnager på sina slamsor till hundben. Ju mer upplöst benet blivit, desto godare verkar det smaka ;)



Kommentarer
Postat av: Agneta

Vad skulle vi göra utan er? <3 Ni är en viktig pusselbit i vårt liv.

Svar: Detsamma ;) <3
schabelcase.blogg.se

2013-01-02 @ 19:21:20
Postat av: M-Yvonne

Instämmer med föregående

Svar: <3 <3
schabelcase.blogg.se

2013-01-05 @ 17:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0