Torsdagen den 17:e Januari

I morgon bär det av till mvc för ännu en kontroll. Är dock bara en "vanlig" kontroll där de gör de där vanliga grejerna som vägning och mäta magen för att se att man ligger bra till på "graviditetskurvan". I morgon väntas även en kväll på bio, planerar att se den nya filmen Django som är regisserad av en av våra favoritregissörer Quentin Tarantino. Ska bli väldigt spännande!
Det har för övrigt slagit mig att jag har en otroligt lättroad sambo, vilket är så härligt. Exempelvis idag när jag stod i duschen och hörde hur han satt och gapskrattade i soffan, med Dregen som enda sällskap, till ett vad jag förmodar väldigt roligt tvprogram. Är så härligt att leva tillsammans med en människa som gör att varje film/tvprogram man ser tillsammans, blir dubbelt så rolig i hans sällskap. För skratt smittar verkligen av sig, speciellt när det är så hjärtligt och kommer från min älskling!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha ja, tur han är lätt road...:))

Svar: Haha ja :) saknar dig älskade syster <3
schabelcase.blogg.se

2013-01-19 @ 11:51:08
URL: http://pintet.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0