Redan i vecka 34!!!

Då kliver vi in i vecka 34 och tiden bara flyger förbi! Känns som att det var igår vi fick reda på att jag var gravid och man tänkte att nio månader var en lång tid. Men om 48 dagar blir vi föräldrar, vilket känns så overkligt. Men samtidigt spännande och helt underbart. Tänk att man kan älska en individ och människa så mycket, fast man inte ens träffat "den" än ;)

Idag fick vi besök av min mor, syster Ida och hennes kille Olle. Är alltid lika underbart och roligt när någon/några av våra nära och kära hälsar på oss. Familjen är verkligen något av det viktigaste i våra liv, alla våra tre familjer betyder så mycket. (min och mickes "kärnfamilj" samt våran egen lilla familj)

Tror för övrigt att Dregen försöker gräva sig till Kina, han krafsar nämligen som en tok i soffan. Men fallet kan ju vara så att han tänkt satsa på en karriär som arkeolog också. Utgrävningarna i soffan lär generera många spännande fynd kan jag tänka mig. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0