Göteborg!

Vi är som sagt nere och hälsar på syster i Göteborg just nu. Göteborg är verkligen en vacker stad, synd att den ligger så pass långt ifrån Dalarna bara, men får njuta av stunden nu när vi väl är här. Hittills har vi hunnit med rätt så mycket faktiskt. Både Micke och jag har fått kalufsen trimmade av syster som är frisör, hon har även fixat naglarna på mig eftersom hon även är utbildad nagelteknolog. Vilket är tur för mig, eftersom jag inte har speciellt välvårdade naglar :) förutom denna yttrebehandling har vi bland annat hunnit med att äta gott ihop, gått på hundutställning (Nordens största), besökt universeum (en djurpark/utställning) och i morgon blir det att gå på stan för att kika lite i affärer. Så vi har det toppen här nere :) mysigt att se hur syster har det här också. <3 Tack för att vi får hälsa på dig!
Och Bebis i magen börjar närma sig "kläckningsdagen", bara 73 dagar kvar till beräknad ankomst. :) tror att Dregen kommer bli världens bästa "storebror".
Bilderna är ifrån universeum, som vi besökte i fredags.


Kommentarer
Postat av: Agneta

Snygg astronaut.

Svar: Oh ja ;) kan inte annat än hålla med!
schabelcase.blogg.se

2013-01-06 @ 14:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0