I vecka 38!!!

Nu har vi gått in i vecka 38 (37+1) och det är BARA 19 dagar kvar till beräknat datum och jag räknas nu som fullgången. Känns som att denna graviditet gått extremt snabbt. Vad jag läst och hört från många, är att de upplever graviditeten som en evighet, det har jag missat helt. Har snarare känt stress ibland för tiden gått för snabbt. Nu är dock så gott som allt klart inför det att bebis kommer. Så nu kan jag släppa allt och bara njuta av att vara lite ledig innan. Har som sagt jobbat tills nu, men har inget mer inplanterat framöver. Om inte något extra dyker upp :) (en bild på badbollen kommer ikväll).

Nu ska kamelen Sarah ut i köket för att klunka i sig mer vatten, sedan väntar en inventering av barnkläder och möjligen en sväng nere på Vasaloppsmarknaden.
Har för övrigt känt ett längre tag att jag velat åka till badhuset för att ta mig ett dopp (älskar att bada). Men har dragit mig från att verkligen utföra det, då jag är rädd att de andra besökarna ska missta mig för en val och tro att de gått fel och hamnat på en djurpark istället för på byns simhall. Då man lätt skulle kunna missta min navel för blåshålet på en vals "rygg". :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0