Den 20:e Februari 2013

Så mycket fint i livet som händer nu.
Storasyster min har kommit upp från Göteborg för att mysa med familj och vänner under en veckas tid. Är så underbart att ha henne här hemma i dalarna igen.
En annan stor sak som hänt är att Micke blivit morbror för andra gången. I måndags 18/2 föddes en liten flicka och nu längtar vi väldigt mycket till att få träffa den lilla familjen som växer sig allt större. Grattis till er <3

I helgen blir det lite kalas och firande, då jag fyller år den 23/2. Alltid trevligt med kalas (oavsett vems "kalas" det är).
Men innan dess blir det två dagars arbete i inredningsbutiken, ser fram emot detta, då jag trivs där så mycket.

På våran egen bebisfront, så går vi in i vecka 37 nu och vi mår alldeles utmärkt. Vi var och mätte magen igår (får mäta den varje vecka nu framöver) och har ett sf-mått på 30. Har faktiskt aldrig innan noterat hur stort måttet varit, utan bara legat där på britsen som en liten strandad val och blivit mätt och aldrig tänkt på vad hon sagt för mått. Har fram tills nu gått upp totalt 8 kg under graviditeten. Är dock bara 27 dagar kvar till bebis kommer, så ska bli spännande att se vad alla måtten stannar på och hur stor bebis visar sig vara. Som vi längtar!

Dregen och jag ska nu ut i solen en sväng och kissa på snöhögarna sen bär det av till Orsa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0