Här var det bloggtorka

Jag har haft bloggtorka, eller snarare öken nu ett tag. 
Men det ska det bli ändring på detta!
Har varit massor i livet just nu som gjort att det inte blivit av att skriva här.
 
Och hör och häpna, denna mamma ska faktiskr iväg och jobba nu på lördag. Blev uppringd igår och de frågade om jag ville hoppa in och jobba mellan 11:00-20:00.
Det blir alltså första gången sen Dylan föddes som jag är ifrån honom så länge. Har bara varit ifrån honom max 4 timmar åt gången än så länge. Känns lite underligt och "pirrigt". Men tur att han har en sådan bra pappa han ska hänga med hela dagen. Så det kommer gå galant.
 
Nu ska jag sätta mig och slå in julklappar,  har 7 st än så länge som behöver papper och snören.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0