Uppdatering

Röntgen visade inte några fel på rygg/höft.
Var därför iväg och lämnade blod idag, för en infektions koll. Så nu väntar vi på provsvaren, som kan visa om jag har något som inte visades på röntgenplåtarna.
Skulle även blodprovet inte visa något, så sa min läkare att de eventuellt lägger ner utredningen helt. Känns lite bittert i sådana fall. Men vi får se vad som händer helt enkelt.

Hoppas de slutligen finner ett svar på vad som är fel, eller att det åtminstone kommer på något jag kan göra för att slippa detta. Sjukgymnastik har hittills inte fungerat speciellt bra. Synd nog
Men jag tänker positivt och då brukar saker falla på sin plats och bli bra till sist :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0