Den klumpiga mamman!

Farmor och gammelfarmor har varit på besök hos oss idag. Lillkillen har till och med sovit kanonbra inatt, till skillnad mot natten innan då jag misstänker att han fick en släng av "skrik och gapsjukan". Tack och lov händer inte det sistnämnda allt för ofta.
Farmor och gammelfarmor hade med sig god lunch och fika som vi åt tillsammans. Som den "klumpiga mamma" jag är, så hade jag min son liggandes i knät när vi åt och då fungerade han som "spillservett" vilket förklarar fläckarna på hans byxor som syns lite på bilden här nedan. Vackra fläckar från körsbärstomater som pojkens glupska mor försökte stoppa i sin mun och inte tappa på och kleta ner sin son med.
tack för god och mysig lunch ihop!
 

Kommentarer
Postat av: Farmor Agneta

Tack själva fina ni<3<3. Det var så trevligt.

Svar: <3
schabelcase.blogg.se

2013-04-22 @ 16:16:42
Postat av: Camilla

Finisen!! Uppskattar att ni lägger upp lite bilder då och då :). Exakt dom där kläderna har Elton också haft, fast bodyn hade vi i en större storlek när han var äldre :)

Svar: jasså? ;) vad roligt, randiga kläder är så fint på barn tycker jag. Eller ja, på vuxna också såklart ;)
schabelcase.blogg.se

2013-04-22 @ 16:58:39
URL: http://vardagslycklig.blogg.se
Postat av: Fanny

Mysigt.. Vill oxå mysa med er!! :)) puss

Svar: Längtar tills vi ses och får mysa tillsammans <3
schabelcase.blogg.se

2013-04-23 @ 14:15:51
URL: http://pintet.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0