Stackars Dregen!

Micke här! Måste bara berätta om en grej som hände här för några dagar sedan. Jag och Sarah att i soffan och tittade på tv, då jag upptäckte att dregen betedde sig konstigt. Han satt med huvudet lutat neråt och såg allmänt ledsen ut. En timme gick och han satt fortfarande och surade, så jag gick upp och klappade honom lite och snackade lite bebisspråk med honom men ingenting ville fungera:( så jag gav upp och fortsatte och titta på tv i någon halv timme. Sedan gick jag och duschade, efter en stund så kommer Sarah in i badrummet och säger" stackars Dregen! Vet du varför han har suttit med huvudet neråt och sett sur ut? Nej, säger jag. Jo för att han har fastnat med en tand i pälsen på magen:( han har alltså suttit fast med munnen på magen i typ två timmar! Då känner man sig fan som en riktigt dålig husse! Har fortfarande inte återhämtat mig:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0