Smärta

Nu var det jag (Sarah) igen som bloggar. Blir jag som får blogga lite nu när gubben min ligger och får kroppen proppad med ännu mera bläck. Trots smärta jag kan tänka mig att han upplever nu efter flera timmars nötande på bröstkorgen, så måste jag säga att den som vill vara fin, får lida pin. - eller låta bli. Men detta kommer bli grymt bra, så lite smärta får han allt ta. För min del får jag vänta med att tatuera mig, tror nämligen inte att våran efterlängtade bebis i min mage vill dela sällskap med en massa bläck. Vem vet, kanske bestämmer han/hon/den/det/de att klämma sig ut ur min kropp tidigare än planerat då. Och det vill vi verkligen inte riskera.
För övrigt åker storasyster hem till Göteborg igen idag, har varit mysigt att ha henne i  iDalarna ett tag i alla fall.
 
 
//sarah

Kommentarer
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Spännande att se slutresultatet! Apropå smärta.. Hur går det med höften Sarah?

Svar: Ja, superspännande! Jotaack det är bättre, men tyvärr känns det Som att man är tillbaka på ruta ett igen när man varit och jobbat.Men jag hoppas att jag ska bli helt återställd nu snart! Allt bra med dig? Kram
schabelcase.blogg.se

2012-09-17 @ 16:51:49
URL: http://vardagslycklig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0