Kontaktannonsen

Sitter och kikar på det faktiskt rätt underhållande tvprogrammet kontaktannonsen. Det slår mig då hur otroligt lyckligt lottad jag är, som faktiskt funnit den jag anser vara den perfekta för just mig. Allt stämmer så bra i livet och att faktiskt leva ihop och vänta barn med en människa som jag en gång i tiden, (ca 8 år sedan) gick i samma klass som känns helt overkligt.
Kände att jag ville tillägna detta inlägg till min kärlek Micke, som förgyller min dag när han gör sina små tokigheter. Som nyss då han trippade iväg till köket och sjöng " ååååh pokemon, jag vill fånga fler" sedan hörde jag hur han kläckte ur sig: jag vill ha en pokemontröja.
Ibland är han i sin egen lilla värld helt enkel, vilket är otroligt charmigt enligt mig.
/Sarah


Kommentarer
Postat av: Micke

Hahaha! Lyckligt lottad jag med älsk!

Svar: <3
schabelcase.blogg.se

2012-09-22 @ 13:51:49
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Vad gulligt <3

2012-09-22 @ 15:24:42
URL: http://vardagslycklig.blogg.se
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Micke är för övrigt lyckligt lottad som hittat en så fin tjej som både uppmärksammar och uppskattar hans små egenheter ;)

Svar: Tack <3
schabelcase.blogg.se

2012-09-22 @ 15:29:09
URL: http://vardagslycklig.blogg.se
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Ursäkta att jag bombar er.. men är det min webläsare som gör att er "widgetbebis" har en väldigt lång navelsträng och svävar utanför (vad jag antar är) livmodern? :P

Svar: Hehe vi uppskattar bara när du "bombar" oss, ;) ja, vi såg att den betedde sig konstigt från början, men tyckte det var så kul att den fick vara kvar hehe
schabelcase.blogg.se

2012-09-22 @ 15:31:17
URL: http://vardagslycklig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0