Från man till mus:(

Micke här:) tänkte bara berätta lite om upplevelse kring dagen tatuering, en annan har gaddat sig en del, och de är många som frågar mig vart de gör ondast:) jag har då alltid svarat" äh fan, de är ingen skillnad! Man är väl en Viking".... Men dra åt helvete vilken skillnad de är. Att ligga och köra bröstet i 4-5 timmar suger apa. Låg bara och tänkte" snart punkterar han fan lungan på mig. Och då han va runt bröstvårtorna och körde kändes de som han använde hammare och spik:S plus att ligga utan tröja i 5h när dom har dörren öppen är inte bra efter man precis har varit förkyld. Feberfrossa nu sörru. Nu vill ju så klar alla se en bild, tänker vänta lite med de tills de är lite mindre rött och geggigt:)  Mvh Micke.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Min sjuka viking, du förtjänar nog en frukost på sängen i morgon. <3

Svar: Naaw<3 jo, jag gör väl de(L)
schabelcase.blogg.se

2012-09-17 @ 22:10:16
URL: http://schabelcase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0