Pannkaksfest!

Då var det dags för mig (Sarah) att börja skiva och yttra mig i denna, något mindre vackra blogg.
Planen är dock att den skall bli lite mer inbjudande med tiden, även om detta i nuläget kan tyckas en smula hopplöst. Så nu när jag sitter här och sliter mig i håret i förtvivlan över hur man faktiskt bär sig åt för att ändra bloggens "look", så har min underbara sambo Micke ställt sig för att steka (enligt mig världens godaste pannkakor). Så trots att han uppenbarligen inte har någon smak gällande hur bloggen ska se ut, så är han ändå guldvärd som ställer upp och ger föda åt sin gällande och hormonfyllda tjej. Men jag skyller på att det är graviditeten som gör mig mer tankspridd och galen än vanligt, men jag tror att en "herre" inte skulle hålla med mig där. Utan säga att tankspridd har jag alltid varit. Kanske ligger något i det ändå? :) 
 
//Sarah 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0