En valross!!!

Äntligen är även jag hemma efter en kväll på jobbet. Alltid trevligt att jobba kväll när det är lågsäsong och det bara är jag, mina mysiga kollegor och dessa målpratande stammisar som var eviga kväll dricker sitt kaffe och pratar om vilket dansband som är bäst just för tillfället.
Trots att jag idag känt mig som en uppsvälld valross som inte fått mat på två veckor, så har dagen rullat på fint. Extra bra känns det när man fått någon fin kommentar av Micke, som man egentligen inte förtjänar i denna stund. Speciellt inte i det skicket jag befann mig i nyss (luktade som om jag bott inne i fritösen på en gammal pizzeria där hälsovårdsmyndigheten glömt att den ens existerar). Saken blir inte bättre av att det dessutom ser ut som jag tagit mig ett dopp i fritösen. Finns nog bara en varelse i min närhet nu som tycker jag doftar godare än någonsin och det är dregen. Men han är ju trots allt en hund som till och med käkar bajs om han får chansen. Så för att bli uppskattad för sin doft av någon som älskar allt som har en vidrig odör (helst lite rutten), kan jag inte ta som en speciellt fin komplimang.
Nu skall det i alla fall sovas, för i morgon skall jag och Micke upp och vidare till tatueringsstudion. M skall göra en chest piecetatuering, så skall jag följa med och kika när han blir lite plågad en ett antal timmar.

//Sarah-satmara


Kommentarer
Postat av: Micke

Du luktar alltid gott älsk! Till och med då du luktar äckligt<3

Svar: Tack kära du!
schabelcase.blogg.se

2012-09-17 @ 01:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0