Dagens underliga humörsvängningar

Sarah här, visst är det bra underligt hur känslig man kan vara från dag till dag eller snarare från minut till minut. Ändå är jag icke den som brukar vara överkänslig, men tydligen så tog nya men in black 3 kol på mig. Detta är inte en sorglig film för er som ännu inte sett den snarare tvärt om (väldigt rolig) men ändå lyckades jag böla i några minuter. Dessa hormoner i kroppen spelar mig ett spratt, tack och lov att man kan skratta åt det sen. Finns ju de som spyr som brandsläckare i fullaste användning, så kanske bör jag vara glad att jag sluppit det och bara är ett labilt nervvrak från gång till gång.


Kommentarer
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Så länge det handlar om att vara lättrörd är det helt ok tycker jag. Kan vara skönt att rensa tårkanalerna då och då ;)

Svar: Så sant så. Rätt skönt ibland faktiskt. ;)
schabelcase.blogg.se

2012-09-18 @ 22:44:17
URL: http://vardagslycklig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0