Ultraljud

Micke här, om exakt en vecka är de ultraljud och de känns sjuukt kul:) jag tror att de blir lite mer verkligt efter vi varit på de. Vi vaggar lite fram och tillbaka om vi ska kolla om de är en pojke eller flicka. Eller jag vaggar rättare sagt:) Sarah är säker på att hon vill kolla. Men de finns faktisk fördelar med att inte kolla. Läste nämligen att kvinnan blir mer motiverad då hon ska föda om hon inte vet, att hon är så nyfiken att hon tar i mer eller nått. Har inte tagit upp de här argument med Sarah ännu, tänkte gör de i kväll:) dock är de väll jag som får vika ner mig som vanlig. Finns ju ganska mkt fördelar med att veta också. Haha här bjuder vi också på ett porträtt som en konstnär på Rhodos gjorde, man har väll skådat vackrare:D


Kommentarer
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Jag längtar också, det ska bli kul att få se första bilden på "apelsinen" ;).
Angående det där med motivationen så tror jag faktiskt inte att det behövs. Man är så sjukt motiverad oavsett tycker jag, hade inte en tanke på huruvida det var varken en pojke eller flicka jag låg och klämde ut ;). Däremot så tror jag att den störta fördelen med att kolla upp det är att det blir mer verkligt då.

Svar: De stämmer nog. Vi kommer nog att kolla upp de:)
schabelcase.blogg.se

2012-10-18 @ 21:57:40
URL: http://vardagslycklig.blogg.se
Postat av: Mamma Agneta

Så spännande, ser fram emot att se ultraljudsbilden, ni tänker väl visa den för en nyfiken, blivande stolt farmor? Ni är så fina, bilden gör er inte rättvisa.

Svar: Klart vi ska visa den farmor:)
schabelcase.blogg.se

2012-10-18 @ 22:52:15
Postat av: Fanny

Jag tycker ni ska kolla upp det, för jag är sjukt nyfiken.. ;) hihi kram

Svar: Ja, vi får nog ta och göra de:) hihi
schabelcase.blogg.se

2012-10-19 @ 00:02:39
URL: http://pintet.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0