Packa, packa, packa

Idag har varit en hyfsat händelserik dag, gick upp tidigt för att skjutsa storasyster Fanny till sitt tåg som skulle ta henne hem till Göteborg igen. (Känner att jag måste åka ner och hälsa på snart).
Efter detta, en god frukost med älsklingen på Seven eleven. Tänk vad extra gott det kan vara att äta frukost i bilen ibland ;)
Sen hem och tillsammans kika på en film och dricka ännu en kopp kaffe innan mannen i huset begav sig till sitt arbete. Eftersom jag har lyckan att vara ledig idag, så har jag sysselsatt mig med att fundera på bebisnamn samt att packa dessa flyttlådor. Ett evighetsarbete känns det som i mellan åt. Var kommer alla dessa prylar ifrån? Måste vara Micke som släpat hit allt, eller kanske Dregen. För jag har då ingen aning eftersom jag är oskyldig på den punkten ;)
Nu blir det tillagning av "vegetarisk tacopaj" samt en promenad med min älskade hårboll på fyra ben. (Nej inte en krypandes Micke, jag syftade på Dregen den här gången).


Kommentarer
Postat av: Micke h

Hahaha fan va kul älsk

Svar: <3
schabelcase.blogg.se

2012-10-16 @ 19:50:14
URL: http://schabelcase.blogg.se
Postat av: Fanny

Tack för skjutsen!! :)

Svar: Ställer alltid upp om jag kan ;)
schabelcase.blogg.se

2012-10-17 @ 13:13:09
URL: http://pintet.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0