Packa, busa och mysa

 

Nu är vi inne på slutspurten och i morgon flyttar vi!
Är en hel del att packa klart nu, tror vi kommer hinna klart helt tills ikväll i alla fall (om vi håller på hela långa dagen vill säga). Är så skönt att ha ALLT färdigpackat för att bara bäras ut när våran släkt är så snäll och ställer upp och hjälper oss med själva flytten.
Känns lite trist att jag inte kan vara med och bära de tunga sakerna upp till lägenheten (i och med att min höft bråkar med mig och att jag är gravid). Har dock tänkt att jag kompenserar detta genom att packa allt och förbereda inför i morgon, så jag underlättar arbetet. Sen i morgon skall jag agera "fika-tant" och servera alla med kaffe, dryck och mat. Så de hungriga "flyttmännen och flyttkvinnorna" inte stupar av utmattning, hunger och törst ;) Så jag hoppas att de kommer tycka att jag gör någon nytta i min onytta.
Nu har jag och min ständiga följeslagare Dregen tagit en paus i packandet, (han stökar väl egentligen mest till än att hjälpa mig att packa dock).
Men han förgyller dagen genom att härja som en galning i soffan under vår lilla "paus" . Tro om han har ätit något konstigt idag som gjort honom till en duracell-kanin på full speed, istället för den ständigt sovande pälsboll som han brukar vara. :) hur som helst är det underhållande att se han flyga och studsa fram. Svår att fånga på bild dock.
//packåsnan Sarah

 


Kommentarer
Postat av: Micke

Bra att du agerar fikatant;) de är liksom den viktigaste rollen i hela flytten:)<3

Svar: Kärlek till dig!!! <3 /Sarah
schabelcase.blogg.se

2012-10-31 @ 23:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0