Onsdag

Känner att det börjar bli lite dåligt på inläggsfronten här, så kände att jag bör göra något åt detta.
Måste säga att jag längtar tills jag får börja göra i ordning nya lägenheten och nu är det inte länge kvar tack och lov. Mindre kul är väl själva flyttandet av prylarna. ;)
För övrigt tror jag att Dregen har börjat med sin första samling, en samling bestående av galgar som han släpat med sig till sitt lilla "bo" i vardagsrummet. Kan dock inte förstå vad det är med dessa galgar han tycker är så roligt.
Själv är jag ledig även idag och många tycker nog ledighet är skönt, och visst är det så. Men jisses vad tråkigt det även kan vara. Måste finna mig något att göra känner jag. Annars lär jag växa ihop med soffan och bli ett med möbeln och inredningen. Skrämmande.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja jag har funderat vad ni tagit vägen som inte bloggar och jag vet hur det är.. Jag hatar att va ledig då mm inte har ett skit att göra!! :/ kram

Svar: Ja, blir långtråkigt och ensamt :/
schabelcase.blogg.se

2012-10-24 @ 17:19:30
URL: http://pintet.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0