Nya jobbets största nackdel!

Micke här. I mitt jobb så sitter jag ner hela dagarna:) vilket är rena drömmen, dricka kaffe och lägga upp fötterna på skrivbordet och bara må 8 timmar om dagen. Har dock upptäck att jag har gått upp typ 7 Kilo i vikt;) jag har varitpå nya jobbet i 7 månader, jag har alltså snittat 1 kilo varje månad. Detta måste få ett slut nu innan de har spårat ut helt, så jag tänker börja hård banta. Har funderat på sånt här pulver som man blandar med vatten. Fan, några veckor med de skiten så ser man snart ut som trainspotting grabbarna;)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du kommer säkert lyckas med pulver, men så fort du slutar kommer det ticka uppåt igen. Känner ingen som lyckats lägga om sin livsstil med hjälp av pulver. Mitt tips är att äta allt, men minska portionerna.. och hälften grönt. Ät dig nästan mätt, och blir du hungrig mellan målet tar du en morot, lite fil med havregryns eller något annat "tråkigt" ;).

Svar: Jo de är ju lite så. Gröt va ett bra tips:)
schabelcase.blogg.se

2012-10-20 @ 07:49:51
URL: http://vardagslycklig.blogg.se
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

grönt, inte gröt.. haha ;). Gröt till frukost är nog ingen dum idé i och för sig. Fast jag gillar macka på morgonen, det vill jag inte vara utan.

2012-10-20 @ 15:35:17
URL: http://vardagslycklig.blogg.se
Postat av: mamma

Micke! Vill du ha gröt till köttgrytan ikväll istället för potatisgratäng? ;-D

Svar: Hahahahaha
schabelcase.blogg.se

2012-10-21 @ 11:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0