Min roliga mamma!

Micke här! Jag och min kära mor har precis samma humor:) vi va ute och gick med hundarna Dregen, Billy och Bolo. Och för er som inte känner Dregen så är han sjuukt snabb. Han springer sicksack fram och tillbaka upp och ner osv.
Micke: fan va Dregen är snabb asså, då man har gått promenad i 5 min så har Dregen kutat typ 1 mil.

Mamma: ja, han är som den där grejen i Harry Potter, den som dom jagar hela tiden!

Micke: Vadå, menar du "gyllene kvicken"?

Mamma: ja precis!

Hahaha....

Vet inte om de bara är jag och morsan som tycker detta är sjukt kul. Men för er som har sett Dregen förstår garanterat vad vi menar. Och för er som inte sett Dregen kanske hjälper er att förstå hur Dregen är:D gonatt på er gott folk!


Kommentarer
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Hahahaha mamma, hon är väl för härlig! Och du med Micke :)

Svar: Ja de är hon verkligen:)
schabelcase.blogg.se

2012-10-09 @ 08:54:32
URL: http://vardagslycklig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0