Liite kul åtminstone:D

Efter ni har läst detta inlägg så hoppas jag att ni inte är dömande, detta är en engångsföreteelse. Okej, efter jobbet idag så knallade jag bort till mina kära föräldrar för att hämta Dregen, då jag har kommit in och gosat ner mig i soffan så säger mamma "ja, vi fick lov att duscha Dregen idag, han har hittat nått äcklig på baksidan som han rullat sig i. Jag tackar då min kära mor för att hon gjort ren Lill-killen, och då säger mamma" ja de va tur i oturen, för han hade en intorkad bajskoka som satt fast i pälsen som jag fick kämpa för att få bort. Jag spelar då lite dum och säger att, de har inte vi märk:) i själva verket så har den suttit i några dagar och jag och Sarah har skojat lite om den, och även döpt den till ben and Jerry för att den påminde lite om ben and Jerry på nått sett:D helt sjukt, och jag tänkt på detta i efterhand. Och jag måste säga igen att detta inte är nått vi satt i system. Fast lite roligt tycker jag de är;)

God natt på er.

Mvh Micke


Kommentarer
Postat av: Fanny

Me men fy på en.. Lycka till med flyttandet imorgon... Snart kommer vi hem.. :)

Svar: Ja, fast den var bara liten då vi såg den dingla där bak ;) ja, det gör ni ju, vilket datum?? Längtar!!!!!! ;)
schabelcase.blogg.se

2012-10-31 @ 00:09:34
URL: http://pintet.webblogg.se
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Hahaha, nää stackars Dregen. Fast han tyckte kanske det var toppen att ha den där som ett litet nöd-snack ;)

Svar: Precis så jag tänkte :)
schabelcase.blogg.se

2012-10-31 @ 09:25:30
URL: http://vardagslycklig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0