Komattan!!

Efter en vad det kändes som "ovanligt lång dag på jobbet" så har jag äntligen landat här hemma. Hunnit äta, duscha och till och med sova en kort stund som den periodströtta människa jag faktiskt är. ;)
Nu sitter jag och min andra hälft nerkrupna i soffan och jag planerar att koka mig en kopp te (måste pröva min nyinköpta smak "champagne & fläder").
Tror dessutom att min koskinnsmatta vi har i vardagsrummet har fått liv (igen), att den har återuppstått från de döda. För när jag var påväg till toaletten för att ta mig en dusch, så snubblade jag på mattan. Jag svär på att den gjorde krokben på mig, för när jag tittade bak, låg mattan bara där, lika platt som vanligt. Men jag kände det allt, jag kände hur den fällde mig. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0