Kletig tårta

Idag bar det av till lilla Våmhus för att baka bröd med mormor. Blev riktigt lyckat måste jag säga sen så är det alltid lika mysigt att umgås med lillasyster och mormor.
Syster kläckte ur sig en minnesvärd kommentar när vi stod där och bakade för fullt och hade min växande barn i magen som samtalsämne. Hon sa;
-jag ska lära han/hon allt jag kan ;)
Det är inte illa det tänkte jag.
Idag är det för övrigt min och Mickes årsdag, så har stått nu på kvällskvisten och kletat ihop en smörgåstårta (på mitt köttfria vis). Den må icke vara den vackraste skapelsen man beskådat på denna jord, men god är den förmodligen (för man kan väl inte misslyckas med smakerna på något sådant gott?)
Hoppas herr M gillar den nu när han snart kommer hem, Dregen har i alla fall godkänt den. Har även blivit uppringd av min mysiga och underbaraste vän nere i Skåne (även blivande gudmor). Blir alltid lika lycklig och sprallig när jag fått höra hennes röst, nu ska jag bara lyckas tvinga upp henne till Dalarna igen, behöver min energikick till vän ;)



Kommentarer
Postat av: Fanny

Gud så gott, jag vill oxå ha!!!

2012-10-04 @ 14:48:31
URL: http://pintet.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0