Kartongrobotar

Lunch på byn med kärleken min, sen iväg och storhandla. Det är vad min dag innehållit.
Men för tillfället ligger jag och hårbollen Dregen i soffan, lyssnar på musik och dricker en varm kopp choklad med vispad grädde. Vilket jag tycker jag gjort mig förtjänt av idag, trots att jag inte uträttat speciellt mycket alls. Massor med flyttkartonger står nämligen fortfarande tomma och gapar efter att bli fyllda med prylar. Så synd att flyttkartongerna inte är "små självstyrda robotar" som packar i och ur sig själva, skulle vara himla praktiskt tycker jag.
Kanske vore en bra framtida uppfinning. Det ultimata vore dock att de även kunde gå i trappor, då vi ska flytta till andra våningen utan hiss. Synd att tiden är så knapp att hinna uppfinna dessa fina kartongrobotar, flytten är ju redan nästa vecka. Typiskt! ;) /Sarah 


Kommentarer
Postat av: Micke

Hahaha kul älskling. Jävla bra ide också;)

Svar: Ja, eller hur,. ;)
schabelcase.blogg.se

2012-10-22 @ 20:58:15
Postat av: Fanny

Bra uppfinning.. ;) bara att börja skissa.. ;)

Svar: Ska sätta fart ;)
schabelcase.blogg.se

2012-10-23 @ 11:53:50
URL: http://pintet.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0