Hösten

Tänk att jag tycker nog att hösten är en av de bästa årstiderna, tror dock inte att alla håller med mig där. Men tänk er en fin höstdag, alla fina färger på träden. kunna plocka svamp i skogen och sitta ute under en mysig filt och dricka en god kopp kaffe, det är livet de. Sen får man inte glömma hur mysigt det är med alla tända ljus inne nu när det blir så mörkt ute.
förknippar hösten med enbart positiva saker, träffade ju min andra hälft en tidig höst och blev störtförälskad, så hösten är allt för bra den.
Nu ska jag och mor dricka te ;)


Kommentarer
Postat av: Agneta

Jag håller med dig fullständigt, hösten är en underbar tid. Alla färger utomhus, soffmyset med tända ljus. Nu njuter vi! Kram.

Svar: Ja, så mysigt!! ;)
schabelcase.blogg.se

2012-10-10 @ 08:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0