Bokat och klart!

Då var det bokat och klart! Den första december kommer min underbara barndomskompis Sara och hennes killen Christian upp och hälsar på. De bor i Skåne, så är inte varje dag man träffar henne. Det ska verkligen bli superroligt, ser fram emot det så mycket, ser även fram emot i morgon kväll då storasyster kommer upp och hälsar på från Göteborg.
Tiden går verkligen fort nu, är enbart 3 veckor kvar tills vi ska flytta. Är dags att börja packa alla saker, för nog har vi mängder av saker att packa. Som Micke faktiskt konstaterat, att jag är en "tvångsmässig samlare". En kväll efter jobbet kom min käre Micke hem och kläckte ur sig följande:
Micke; -älskling, jag har kollat upp en sak. Jag vet vad det är du "lider av"
Sarah; -jaha vad för något?
Micke; -du är en så kallad tvångsmässig samlare.
Sarah; -en vadå?
Micke; -alla symptom stämmer in på dig, du köper ständigt nya saker som du belamrar våran lägenhet med och sen slänger du aldrig något.

Kan hålla med till viss del, men inte helt. Jag slänger nämligen sopor och använt toalettpapper, så jag samlar minsann inte på allt ;)
//Sara samlaren



Kommentarer
Postat av: Agneta

Ha, ha! Ni är då för underbara.

2012-10-10 @ 08:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0