God kväll/natt

Då sitter man här, har nyligen påbörjat ett arbetspass på nio timmar. Det är dessutom ett nattjobb, vilket jag inte är riktigt van vid. Allt blir helt upp och ner efter ett nattpass, är inte fören då man märker vilken "rutin och vanemänniska" man faktiskt är, utan att man faktiskt visste det själv. Tidigare idag har jag, älsklingen och Dregen varit hemma och bara tagit det lugnt. Skönt att ha sådana dagar tillsammans. Ska bli så mysigt när bebisen kommer och våran lilla familj får vara hemma och mysa och lära oss det nya livet tillsammans. innan mannen i huset åter igen återgår till sitt arbete. Kände precis hur sugen jag blev på glögg. Det blir morgondagens nya inköp. Nu ska jag jobba vidare! På återseende gått folk
//Sarah-nattugglan


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej :) Vi längtar också efter lilla tillskottet :) Du kn ju vara barnvakt åt tilde om du jobbar natt haha!

Svar: Haha ja så du får sova lite då jag ändå är uppe på natten;)
schabelcase.blogg.se

2012-11-19 @ 03:40:55
URL: http://vadkommernu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0