Fullspäckat schema! (Nästan)

Idag har det städats och plockats lite i lägenheten. Känner att det är dags att få klart lägenheten helt nu, eftersom vi faktiskt bott här i ett par veckor och dessutom väntar vi besök i tio hela dagar. Besök från Skåne, min barndomskompis Sara samt hennes kille! :)
Lyckades sätta upp våra LP-skivor på väggen idag i varje fall, så som vi hade i förra lägenheten. Har dragit ut på tiden och ingen av oss två har orkat banka upp dem än.
Är endel som händer nu framöver, är så skönt att ha saker att göra, det blir så långtråkigt annars när alla andra jobbar. Det närmsta är väl att vi ska fixa klart i gamla lägenheten. Sen börjar jag jobba heltid på inredningsaffären Anna & Anders design nu den 26:e November och dit är ni alla är varmt välkomna att hälsa på, kika runt i butiken och kanske passa på att köpa en julklapp? Sen har vi den 30:e December, då ska min lilla familj till mvc för vanlig koll samt börja mäta min "gigantiska" mage. Så man ser att bebben växer som den ska. Ska bli spännande att se hur mycket jag gått upp i vikt till denna. (Tror inte jag vägt mig såhär ofta på år) men man är ju tvungen att göra det nu, så man ser att allt är som det ska, nu när det inte bara är jag i denna kropp. Har hittills gått upp 2-3kg sen jag blev gravid och nu är jag/vi i vecka 23 (22+6) av 40, undra vad vikten slutar på ;)
Sen får vi framförallt inte glömma att det blir dop av lilla Tilde (Mickes kusins söta dotter) den första December! Senare samma dag kommer Sara och Christian. Så har massor att se fram emot. ;)
Måste passa på att tacka Mickes mor A, för att du hjälp oss med städningen av gamla lägenheten, får ta och bjuda hem dig på något gott hos oss snart som tack! ;)
//Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0