Oj, redan 6:e December!

Tiden bara rusar iväg, kan knappt förstå att jag ska bli mamma om lite mer än 3 månader. Svårt att förstå att ens liv kommer förändras totalt på så kort tid. Tack och lov låter det som att man kommer in i "det nya livet" förvånansvärt snabbt enligt många jag pratat med.
Bebis börjar bli riktigt stark där inne i magen, trots att bebbe inte riktigt vill visa hur stor man är för omvärlden än. Men tro mig, bebis visar mig och pappa Micke hur stark den är varje dag, genom stundvis enormt mycket akrobatkonster där inne. Det gör mig väldigt lycklig!
Har bestämt mig att börja fota magen och lägga ut bilderna här på bloggen också, även om den är ganska liten än. Men vet att det finns vissa som är lite nyfikna på hur den växer. Stolt över min bebismage, trots storleken. Är ju inte storleken som räknas utan det som finns på insidan :)
Måste passa på att tacka Mickes kusin Annika för ett väldigt fint dop av hennes dotter Tilde som vi blev bjudna till. Tack för att vi fick komma :)
//sarah


Kommentarer
Postat av: Micke

Love ya<3

Svar: <3
schabelcase.blogg.se

2012-12-06 @ 16:13:13
Postat av: Camilla

Din mage är perfekt! Kram

Svar: Tack så mycket! ;) detsamma kära du. Kram
schabelcase.blogg.se

2012-12-06 @ 19:49:38
URL: http://vardagslycklig.blogg.se
Postat av: Fanny

Jag vill se.. Ser ju aldrig när man bor så långt bort.. Puss

Svar: Är bland annat för din skull vi tänkte börja fotografera såklart ;) <3
schabelcase.blogg.se

2012-12-06 @ 22:04:04
URL: http://pintet.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0